top of page
Zoeken
Foto van schrijverMichèle De Coninck

NEWSLETTER - Waarom een prijs stellen soms zo moeilijk is

Bijgewerkt op: 25 sep.

... en gratis weggeven voor frustraties zorgt.


Een nieuw product/dienst, maar wat moet ik er nu voor vragen. Wat is de waarde? en wat zouden mensen er willen voor geven?

 

Het bepalen van de juiste prijs voor je diensten of producten kan daarom een uitdagende taak zijn. Dit ondervind elke ondernemer wel eens in zijn carrière. Het komt dan ook hoogstwaarschijnlijk door de combinatie van psychologische, economische en sociale factoren. Een van de grootste obstakels is het zelfvertrouwen van de ondernemer. Veel ondernemers twijfelen aan hun eigen waarde en zijn bang dat ze klanten verliezen als ze een hogere prijs vragen. Dit gebrek aan zelfvertrouwen kan voortkomen uit een gevoel van onzekerheid over hun vaardigheden en expertise.


Lees meer in onze nieuwsbrief


De EGL Creatie

We startten in 2016 met onze eigen creatie "nahua kefir" en "nahua shrub", een journey waar we veel uit geleerd hebben en wat we fantastisch vonden om te doen.



Het heeft ons zaken geleerd van onszelf, waar we goed in zijn en iets minder goed en waar we voor staan.


Het heeft ons de mooie kanten laten zien en de minder mooie van ondernemen en een product naar de markt brengen.




Zowel de waterkefir, als de shrub (ook wel drinking vinegar genoemd) hebben ons geleerd dat er ook zoiets bestaat als "natuurlijke" dranken, zonder toevoegingen, maar enkel de zuivere ingrediënten die er voor zorgen dat smaken floreren.


Heel veel uitdagingen zijn de revue gepasseerd, die we vandaag de dag in de praktijk omzetten naar beter voor klanten en onszelf. Van daaruit zal ook ons nieuwe drank ontstaan, vanuit de kennis die we opgedaan hebben door heel onze journey.


Ons project, dat we het "project BlueY" noemen geeft ons de kans om naar buiten te komen met een blik vol kennis op vlak van smaken en ingrediënten die lichaam en mind verhelderen.


Soon more news to come!


Can your Brand!

Is een blik met jouw brand en onze verfrissende drank mogelijk?


Vorige maand lieten we weten dat we niet alleen bottelen maar ook "cannen".

Jawel, een drank in blik doen...

Iets voor jou?


Je merk naar een hoger niveau tillen of opvallen en je klanten verrassen?

Met een blikje kom je "letterlijk" in de handen van je klanten terecht. Elke keer dat iemand een slok neemt, zien ze jouw branding.


Lees meer in onze nieuwsbrief



1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page