top of page
Zoeken
Foto van schrijverMichèle De Coninck

NEWSLETTER - Van idee tot winkelrek

Bijgewerkt op: 25 sep.

... een boeiende journey


Als we aan El Gusto Loco denken, dan denken we aan het creëren van gezonde non-alcoholische draken in private label. Deze ontwikkeling is een boeiend en strategisch proces dat verder gaat dan alleen het mengen van ingrediënten.

 

Het vereist zorgvuldige planning, samenwerking en innovatie om een product te ontwikkelen dat zowel aan de merkidentiteit van de retailer voldoet als aan de verwachtingen van de consument.

Wat houdt dit nu eigenlijk in, dit proces?

Hoe kom je van een eerste idee tot het moment dat het product in de schappen ligt?


👉🏻 Lees meer


"Launching a new beverage isn't just about putting a product on the shelf—it's about creating an experience that resonates with consumers, ignites curiosity, and builds lasting connections from the very first sip.”

Machine in the picture


In een productie worden vele machines gebruikt, soms zetten we er eentje in the picture. Zonder deze machines is er geen productie. Deze keer is het de Brite tank.


👉🏻 Lees meer


Kruidenextracten of infusies?


Tja, wat is nu wat? we leggen het simpel uit in onze nieuwsbrief van augustus 2024


👉🏻 Lees meer



0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page